ja dom tål lite bly i nackarna

Friday, December 19, 2008

Seasick Steve - Walking Man

You say jump, I say how high
Exactly you want me to jump to
And you say walk, I will walk
To the end of the line and back to you

My name is Steve and im your walking man, Yes i am.

You say boy do you really love me
well i aint got much words to say
Let me write my answer
down in the sand by the waves

My name is Steve and im your riding man
yes i am
My name is Steve and im your walking man
yes i am

If you want me to stay
Ill stash my sleeping roll under your bed
That says more than anything
in my life i ever said

My name is Steve and im your staying man
yes i am
My name is Steve and im your riding man
yes i am
My name is Steve and im your walking man
yes i am.

5 Comments:

Blogger Engeline said...

Jeg likte skjegget. Jeg likte sangen. Jeg likte spesielt godt siste vers. Og jeg ble nysgjerrig på den saken han har på fingeren, var det et avansert plekter eller var det en kunstig langfinger? Det så ut som en kunstig langfinger, men jeg kjenner meg litt blond i dag.

3:58 AM

 
Blogger Engeline said...

Og heter det plekter? Hvordan staves det, egentlig? Er det en c i bildet?

3:58 AM

 
Blogger Murat said...

Fin, sant?

Jeg hørte den på radioen og leitet i flere timer etter den fordi jeg trodde den het "Working man" :)

4:35 AM

 
Blogger Engeline said...

Haha! Det hadde kanskje passet bedre, og det var en naturlig assosiasjon. Men den var veldig fin, radio er en så bra ting. Har du funnet den i avspillingsformat, så vi kan høre på den utenfor youtube?

6:05 AM

 
Blogger Murat said...

Japp, jeg lastet den ned fra Limewire.

4:56 AM

 

Post a Comment

<< Home