ja dom tål lite bly i nackarna

Monday, December 08, 2008

Marxismen sprekker på verkstedet

Vi merker finanskrisen på vårt ydmyke verksted, det blir mindre bestillinger og dermed mindre arbeid. For å rette på dette har vi fått bedskjed om å jobbe saktere og ta flere røykepauser (bildet).



På en eller annen måte får jeg ikke dette helt til å rime med min dogmatiske marxisme. Men jeg kommer nok snart med en skikkelig god analyse.



(Jeg så en kurdisk jente idag, vi må være de to eneste i Os. Vårt folk har blitt forfulgt og drept i hopetall. Og jeg så i øynene hennes at hun visste det, at vi delte noe helt spesielt.)

1 Comments:

Blogger Engeline said...

Hahaha!

Kanskje du burde opprette kontakt med den kurdiske damen, hvis du ser henne igjen. Dere kan jo opprette et "kurdere i Os mot Rasisme og Alt Dumt" eller noe. Hun er sikkert mot Alt Dumt.

5:54 AM

 

Post a Comment

<< Home