ja dom tål lite bly i nackarna

Saturday, December 15, 2007

Kaspar svarer en snuskete liberaler

Det er tydelig at folk glemmer det faktum at Milosevic aldri ble dømt for de alvorlige forbrytelsene Vesten og USA beskylder ham for. Til tider kan det virke som at det er på mote blant intelektuelle å være jævlig skeptisk til den folkelige fronten som ble ført mot USA og Vestens særdeles brutale krig på Balkan, på slutten av 90tallet. Personelig mener jeg at slike pro-Amerikanse holdninger er hårreisende. Skal vi gå god for propagandaen og bli nyttige idioter? Hva med USAs tilstedeværelse på Balkan før krigen startet for fullt? Og til slutt: Hvordan få slutt på elendighet ved å krenke en nasjon, teppebombe et folk, og rasere infrastruktur? Link til hele blogg-samtalen.

- Kaspar Vigestad, min nye helt, på bloggen til en snuskete liberaler som har gjort det til en hobby å feilinformere offentligheten om Hviterussland så vel som Balkan.

5 Comments:

Blogger K. V. said...

hehe. Jeg svarte han igjen. Ser ut som at han tok utfordringen på fylla:)

4:13 PM

 
Blogger Engeline said...

Lenge leve Kaspar! Du er så tøff, så tøff!

5:14 AM

 
Blogger Engeline said...

Lenge leve Kaspar! Du er så tøff, så tøff!

5:14 AM

 
Anonymous Anonymous said...

hahaha så jege r en snuskete liberaler hahaha du er jammen morsom. Du er ikke i stand til å gi bedre motstand enn dette?? jaja hva annet kan jeg si. NKP i et nøtteskal.

4:50 PM

 
Blogger K. V. said...

Haha. Nei jeg er ikke NKP.

7:52 AM

 

Post a Comment

<< Home