ja dom tål lite bly i nackarna

Monday, August 20, 2007

Total degenerasjon, frykt og avsky i valgboden: sannheten om forfallet i RU

Ok. Ok. Her er greia: alle husker løpisene RU-SST mekka til sist valgkamp? De med griser som kan fly osv.. Ja, de som vi kasta i en container i det øyeblikket vi mottok de fra Oslo. De som var så barnslige og fjollete at jeg ville blitt litt flau hvis jeg tok de med i barnehagen jeg jobber. Husker du de?

Vel, årets løpiser får ..og griser kan fly til å se ut som seriøse politiske dokumenter.

Sett deg ned, trekk pusten dypt og sjekk ut løpisene her.

Den der ape-løpisen er så ille at vi nektet å ha den i valgboden i dag, vi bare stæsja de oppi et hjørne.

Forslag: kan ikke SST bruke disse pengene på noe annet? Sende de til barna i Afrika feks.
Eller enda bedre: tegne en SU-logo over RU-logoen og selge de til SU, de kommer sikkert til å digge ape-løpisen.

PS. han klovnen på videoen (hva er det nå han heter igjen?) er etter siende RUs leder, den revolusjonære bevegelsen sin framtid. The revolution is just around the corner, som jeg sa til to italienere som kom bort til boden vår i dag. Ja, og griser kan fly.

HAHAHA! Tok du'an?

1 Comments:

Blogger Engeline said...

"Nah! se så søøøøøt han er, da! Sånn bøllete fyr med kortklippet lugg og vemmelig dialekt gjør meg virkelig litt mo i knærne. Tror jeg stemmer RV i år, jeg. Det er altfor få søte gutter, ass!"

Min dypeste medfølelse til deg som har stått i valgbod og risikert å møte folk som har sett denne, og jeg skjønner godt at dere gjemte apen vekk. Neste år stormer vi LS og styrter hele regimet - er du med på det? Med pil og bue, for å matche Robin Hoodplakaten deres?

(som jeg faktisk likte?)

1:30 PM

 

Post a Comment

<< Home