ja dom tål lite bly i nackarna

Thursday, June 28, 2007

Misforstått



(Har gått med denne digge låta på hjernen i hele dag. Faen, vi kunne trengt Jokke i disse harde tider vi går i møte, han ville visst hva vi skulle gjøre. Fremtiden ser ikke superlys ut, skaff deg en bunker og noen bøtter med vann og 500 mikrogram med syre. Dette går aldri bra.)

Misforstått, jeg har misforstått
Og jeg føler meg jævla dum
Hjerterått, det er hjerterått
Jeg har nådd mitt laveste punkt

Oversett, jeg har oversett
ting jeg burde ha visst
Eplekjekk, jeg var eplekjekk
og nå ender jeg opp som sist

(...)

Nedre middelklasse eller øvre eller rik
Hvis du ikke kvalifiserer
så blir du ikke no' vakkert lik
Et offer for din egen form for fuktig retorikk
Pønske ut din hevn på puben, miste siste trikk
miste siste trikk, miste siste trikken hjem

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ah, dette er en flott låt. Og av en eller annen grunn synes jeg Jokke passer aller best til regntunge sommerkvelder, kan du fatte det?

11:59 AM

 
Blogger Engeline said...

Og ja! Jeg vet det ikke er helt din stil, men jeg har tagget deg likefullt. Du skal svare på alle spørsmålene med bilder, og det kan bli ganske artig etter hvert.

6:59 AM

 

Post a Comment

<< Home