ja dom tål lite bly i nackarna

Monday, August 20, 2007

Vi er en sylinder i en forbrenningsmotor


Jeg var litt slem i går (se posten under). Fikk nettopp litt dårlig samvittighet, er ganske dårlig gjort å drive å syte og klage sånn. De som har lagd Ape-løpisen gjorde jo sikkert sitt beste, sant? Det er jo ganske dårlig gjort at jeg bare er negativ, løpisen har jo tross alt fine farger og budskapet er jo tross alt ganske enkelt, og enkelt er bra, sant?
Det må være veldig demotiverende for SST at når de kommer opp med noen gode ideer er det alltid noen bergensere som skal kritisere.
SST har sikkert brukt mye av kontorttiden sin på å lage Ape-løpisen (tid som ellers kunne blitt brukt på å surfe på nettet, lage hysterisk bra valgkampfilmer og spise lange lunsjer).
Faktisk takker jeg meg lykkelig for at RU ledes av slike kreative, moderne, hippe og urbane ungdommer. Det er klart at estetikk er viktigere enn politikk, det har alltid vært det. Hvem sier nei til en ordentlig stilig løpis, liksom? Hvis det står noe kontroversielt på den risikerer vi jo at noen er uenig med oss. Ape-løpisen tjener sin hensikt, en brikke i et maskineri, en tinnsoldat i en tinnsoldat-hær, en sylinder i en forbrenningsmotor, a pawn in their game.

Hvis jeg tenker mer på denne stygge, skabbete valgkampen nå blir jeg fysisk sjuk i magan og kommer til å spy utover hele jævla skjermen.

4 Comments:

Blogger Engeline said...

Smart innlegg. Dette skulle avvæpne selv de verste, og det er betryggende å vite at du ikke risikerer å bli skutt ned av en veps kalt Magni neste gang du er i hovedstaden.

1:33 PM

 
Blogger Engeline said...

Stukket ned, heter det kanskje. Av vepser generelt, altså.

1:34 PM

 
Blogger Murat said...

ironi er en fin bil, Ellinor :)

1:01 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Ikke sant? Og så trenger en ikke førerkort.

10:47 AM

 

Post a Comment

<< Home