ja dom tål lite bly i nackarna

Monday, March 31, 2008

Leker i banken

Jeg husker når jeg var liten, da hatet jeg alltid å gå i banken, det var så lang tid å vente, men en ting jeg husker av at det var leker der. Lego og små stoler som vi kunne sitte på mens vi bygde høye slott.
Her om dagen var jeg innom Nordea og det som slo meg var hvor lite barnevennlig det var, faktisk var det ikke barn der i det hele tatt. Så tenkte jeg over det og kanskje det var sånn utviklingen gikk, færre og færre plasser hvor barn får være. Og det var en trist tanke.

7 Comments:

Blogger Engeline said...

Jeg misliker banker fremdeles. Selv dem med leker i et hjørne. De er så store og sterile og skumle, en forsvinner helt i alle tallene.

2:32 PM

 
Blogger Murat said...

Jaa, dessuten er det så mye penger der..

8:04 AM

 
Blogger Engeline said...

Det også. Men mest i tall - visste du at de fleste banker ikke har kontanter lengre?

10:26 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Jeg elsket de lego-bordene! Jeg kom ikke på at jeg savnet dem før du sa det! Det er ganske trist, ja.

3:31 PM

 
Blogger Engeline said...

legobord var alltid flott, men enda bedre var tegnebordene.

3:25 AM

 
Blogger Murat said...

ja, de var fantastiske! :-)

9:26 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Barn passer visst ikke inn i dagens offentlige interiør. Ganske trist, egentlig.

12:19 PM

 

Post a Comment

<< Home