ja dom tål lite bly i nackarna

Saturday, March 10, 2007

Rødt.Rødt.Rødt.Rødt.Rødt.Rødt.Rødt.

Ja, da er det vedtatt: Det nye partiets navn blir Rødt! Jess! Kjempebra navn, hva? Rødt.Rødt.Rødt.Rødt.Rødt.Rødt.Rødt.

"Du må stemme på Rødt. Rødt.Rødt.Rødt.Rødt."

"Jeg er medlem av Rødt.Rødt.Rødt.Rødt.Rødt."

Som Sondre sier:

høres ut som noen jenter som sitter på sommerleiren og er jævlig blide, de prater sammen full av entusiasme og ubesudled livsglede og bare "hva skal partiet hete?" "Hva med Rødt! ?"

Nei, jeg vet ikke. Skeptisk.

Sondre er forøvrig blitt anarkist. Det er ikke bra. Jeg trodde vi hadde gitt han en bedre oppdragelse enn som så. Derfor starter vi en SMS-aksjon for å få han på bedre tanker. Skriv "Drit i Bukanin, bli med i Rødt!" til 99489726.

Det er fortsatt håp for Sondre, han trenger bare tålmodig og kameratslig veiledning.

Rødt.Rødt.Rødt.Rødt.Rødt.Rødt.Rødt.Rødt.Rødt.Rødt.Rødt.Rødt.Rødt.Rødt.Rødt.

2 Comments:

Blogger Jo said...

selv om rødt et unorsk partinavn tror eg det kan slå godt ut hvis man bruker det riktig. utallelige slagord og ordspill som kan lages. og man stjeler "jeg stemmer rødt"-sjargongen som e ganske kult.
kjipt at man ikke får bruke navnet til valget, men må bruke rv. betyr at man må ha dobbelt opp navn på materialle
hva stemmer du?
eg stemmer rødt

stem RØDT, stem rv

2:08 PM

 
Blogger Murat said...

Se Rødt, stem rødt - du også!

4:41 PM

 

Post a Comment

<< Home