ja dom tål lite bly i nackarna

Sunday, January 07, 2007

Etter en kveld på Finnegans og Rica..

Jeg våknet opp i en fremmed seng, med en grusom hodepine, en snorkende fyr på min høyre hånd og Adam Smiths Wealth of Nations på min venstre flanke. Mareritt? Nope! Overdrivelse? Nei, dessverre..

Etterhvert tar jeg mot til meg og går ut av sengen og inn på kjøkkenet og blir møtt av en smilende irè og hans kjæreste som sitter å hører på Johnny Cash. Deretter ble alt så meget bedre, når jeg fikk i meg litt kaffe husket jeg alt som skjedde i går og konkluderte med at det var en veldig koselig kveld.

Fyllesjuken ga seg utover dagen og jeg har tilbrakt dagen på Landås. Har hørt masse på Rita Engedalen (bildet), hun er sinnsykt bra! Hvis hun ikke vinner Spellemannsprisen for beste bluesartist er det en skandale som burde føre til folkeopptøyer og evt. revolusjon.

Her er hjemmesiden hennes, finnes endel mp3er der også..

3 Comments:

Blogger Engeline said...

Dette var virkelig veldig pent, tror kanskje en skal bruke litt av studielånet på en plate. Takker for tips!

8:05 PM

 
Blogger Murat said...

Sant? Hun er superknallbra,

ikke så superduperknallbra som deg, men dog ... tror ikke hun hadde ambisjoner om det i utganspunktet heller.

8:10 PM

 
Blogger Engeline said...

Det gleder meg forøvrig at det faktisk finnes litt rettferdighet i verden, og at damen virkelig vant. Skaper litt distanse til resten av røkla, Marit Larsen og sånn.

2:47 AM

 

Post a Comment

<< Home