ja dom tål lite bly i nackarna

Thursday, November 09, 2006

Bilde av leserne


I anledning feiringen av 33,3% leserøkning vil jeg legge ut bilder av leserne. Ihvertfall to av leserne. Ellinor har jeg ikke bilde av digitalt. Men fortvil ikke! Han fyren nærmest kamera på bildet til høyre ligner jo litt på Ellinor, han i rød jakke er min gode venn Magne.

Bildet til venstre er Alastair, han bor i Glascow, før det bodde han i Bergen. Hvis du trykker her kommer du rett inn på bloggen til Alastair (som det ikke står noe på). Alastair nyter en kopp te på bildet, på plakaten i bakrunnen henger Johnny Depp som prøver å være Hunter S. Thompson og hvis du ser enda litt nøyere ser du en liten del av PKK-flagget mitt.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

litt i tvil om jeg likner, eller i det hele tatt har lyst til å likne på Jo, men det er et godt forsøk! vi får se om ikke vi kan skaffe til veie et bilde, jeg vil gjerne dokumenteres på bloggen din. Den er forresten kjempefin - gleder meg til å se utviklingen. Nesten som å være med deg, bare å lese.

Ellinor

7:02 PM

 

Post a Comment

<< Home