ja dom tål lite bly i nackarna

Thursday, November 09, 2006

En tur med hunden

Faen, hva er det med hundeeiere som tenker helt forbanna likt? Bare fordi det slutter å regne i èn time så skal alle lufte hunden sin samtidig? De må da forstå at når alle lufter hundene sine samtidig blir det krøll!

Jeg går rundt Tveitevannet med Lopus, stille og fredelig, aner ingen fare. Da jeg kommer til marken er det faen me reine hundebasaren der nede. Folk står der, snakker med fremmede og tror det er normalt. Og så gir de meg et blikk som om jeg var en hundemishandler bare fordi jeg vil høre på Dagsnytt 18 og fortsette spaserturen min!?

Ikke nok med det, men da jeg hadde fått dratt med meg Lopus forbi alle disse oversosiale menneskene, kommer det en schvæær jævla rottwailer mot meg - uten bånd! Jeg ble livredd. Heldigvis var tispa bak meg (som hadde en ganske lekker eier) mye mer interessant enn Lopus, så jeg slapp en stygg scene. Det verste med disse rottwailerne er at:

1) de er stygge
2) de er farlige
3) de er utilregnelige
4) eierne er mye verre enn hundene sine

0 Comments:

Post a Comment

<< Home